Przedstaw się.



Tak się ogólnie przyjęło że pierwszy post to przywitanie i opisanie co na blogu będzie. Często na pierwszym poście już wysiadałam, ciężko tak napisać od razu co się zamierza. Nie chcę też pisać że będzie tu wszystko, jednak, może i tak będzie. Nie chcę zamykać się na żaden temat, nie chcę też pisać tylko o jednym. Myślę że ten blog, tak jak ja, będzie się rozwijał i zmieniał. Kilka lat temu kiedy pierwszy raz założyłam bloga zamknęłam się na jeden temat i kiedy chciałam napisać o czymś innym zniknęłam i założyłam innego bloga... dlaczego tak jest? Czemu tak się dzieje że boimy się być sobą?

Na moim blogu znajdziecie teksty na różne tematy. Głównie przewaga będzie prawa przyciągania i rozwoju osobistego. Uczę się od kilku miesięcy dobrze żyć i być szczęśliwa i tym chcę się dzielić z innymi, by ich życie było kolorowe i takie jakie chcą by było.
Będą pojawiać się tu też polecajki i testy różnych produktów, bo uwielbiam to robić. Od dzieciaka jara mnie sprawdzanie i „badanie” przeróżnych gadżetów.
Dużo znajdziecie tutaj rysunku, farb, letteringu i grafiki. Będę chwalić się wam co ostatnio zrobiłam, czego użyłam. Będę udostępniała dla was przeróżne rzeczy do druku, gdyż tworzę też swojego rodzaju journal, który jest inspiracją bullet journala ale pozmieniają trochę forma, więc co nieco wam też tutaj zdradzę. Uczę się też lepszej organizacji siebie w czasie i swoich finansów.
Z racji, że lubię zwiedzać, odpoczywać i leniuchować wkradać się będą tu też teksty o tematyce podróżniczej i związanej z efektywnym odpoczywaniem. Jestem z wykształcenia fototechnikiem i mam fioła na punkcie robienia zdjęć, więc możecie spodziewać się tutaj odgroma relacji fotograficznych z różnych okazji.

Systematyczność. Wiem że powinno się pisać regularnie i dzielić się z wami w określonym czasie, byście wiedzieli kiedy tu zajrzeć. Na wstępie, w sierpniu mogę zaproponować wam kontakt raz w tygodniu w niedzielę. To będzie takie 100%. Jednak mam tak zwariowane pomysły czasami, że nie zdziwcie się jak pojawi się dodatkowy post w tygodniu bo nie wytrzymam do niedzieli, ale nie będę przeskakiwać w kolejce z tematem na inny tydzień. Może tak być?



Prośba o wyrozumiałość - to moja kolejna próba pisania do was, blogowania i tym razem wchodzę w to z przekonaniem i z głową pełną inspiracji i przekonań czego ja w ogóle tu chce. Forma bloggera będzie tutaj jakiś czas. Nadal nie jestem przekonana co do żadnej firmy na której mogłabym postawić swoją stronę, bo dwie testowane wcześniej dały klapę i mnie tylko zniechęcały bo nic nie wyglądało jak chciałam, a jestem zielona w htmlu, no może coś tam podłubię i zrobię ale wolę skupić się na treści niż bebechach. Także wybrałam najbardziej kompatybilną i dla mnie najatrakcyjniejszą formę na miejsce dla swojego bloga.

Rozgość się i do następnego !

Komentarze